Παρασκευή, Απριλίου 17, 2009

Μακαρι να μην σε γνωριζα ποτε... δεν μου αρεσει που το λεω αυτο αλλα μακαρι να μην ερχοταν ποτε εκεινη η καλοκαιρινη μερα, που ενα αστειο μας εφερε τοσο κοντα.. Μακαρι να μην εμπαινα ποτε στη ζωη σου και εσυ ποτε..ουτε για μια στιγμη να ζουσες απο τις στιγμες μου...
Λυπαμαι πολυ που το λεω αυτο αλλα ποναω τοσο πολυ σε καθε σου σκεψη, αντιδραση, κινηση, λεξη....που δεν θελω να ζω κοντα σου..Μα δεν θελω να ζησω και μακρια σου..Τι ειρωνια! Το συνδρομο της ηλιθιας γυναικας; Μαλλον αυτο εχω! Μου χαριζεις ομορφες στιγμες..μα μπορεις σε ενα λεπτο να μου χαλασεις το παραμυθι..Και αλλες φορες, με φερνεις στην κολαση και μετα με ενα μαγικο φιλι με ταξιδευεις σε μερη που κανεις δεν εχει δει... σε εναν παραδεισο .. Καθε φιλι σου και μια οαση....καθε αγγιγμα σου..γλυκο νερο στην ερημο..
Και η φωνη σου που μου ψιθιριζει λογια ομορφα..λογια γλυκα...λογια..υπεροχα ... ειναι μια λεπιδα...μια λεπιδα που γυαλιζει απειλιτικα σε καθε λαμψη που ξεφευγει απο τα ματια σου..τα υπεροχα αυτα ματια....
Μακαρι να μην σε γνωριζα ποτε...οχι γιατι μετανιωσα για ολα αυτα που ζησαμε μαζι...αλλα για ολα αυτα που δεν θελω να ζησω στο μελλον...
Δεν θελω να σε δω να χανεσαι μεσα στο πληθος σαν να εισαι και εσυ ενας περαστικος..Δεν θελω να ερθει η στιγμη που θα ανακαλυψω πως δεν ησουν αυτο που ονειρευτηκα..
Θελω να πιστευω πως συναντησα στη γη εναν ακομη αγγελο...
Μα δεν υπαρχει επιλογη σε τουτο το σημειο...
Τι και αν πονεσω αλλη μια φορα; ...
Η ζωη κερνα πονο και εσυ λες ευχαριστω που δεν ηταν πολυ μπομπα...


(Και για να μην ξεχναμε!
Τρελλη ειμαι ..οτι θελω κανω...και αναφορα σε κανενα δεν θα δωσω! θα βγω θα γλεντησω θα ξεδωσω! και αν θελω να φουνταρω....θα το κανω!!!!!!!!!!!!!!
Η ζωη ειναι πολυ πουτανα..την πληρωνεις που την πληρωνεις...τουλαχιστον γμ και λιγο!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: