Παρασκευή, Δεκεμβρίου 07, 2007

Ήθελα....

Ξαφνικά ενιωσα την ανάγκη να ανοίξω την πόρτα του αυτοκινητου και να βγώ εξω. Ενας γνώριμος πονος εβγαινε απο μέσα μου. Ηθελα να φυγω, μακρια απο ολους και απο όλα..Ηθελα να περασω την νυχτα μόνη, ακομα και αν αυτο σημαινε να μεινω εξω.. Δεν ενιωθα το κρυο που υπηρχε εκεινη την στιγμη, ενιωθα μόνο λιγα καυτα δάκρυα να κυλούν στο πρόσωπο μου.. Ηθελα απλα να ειναι μακριά απο ολους και απο ολα.. Ηθελα να κλάψω μονη μου...Ηθελα ...Ηθελα... Ηθελα...Ομως ακόμα αυτα που θέλω δεν μπορεί κανεις να μου τα δωσει... Θελω οσα δεν εχω...μα ειναι χαζό γιατι ηδη εχω πολλα, εχω πολλά που δεν εχουν οι άλλοι..Τι ζητάω; Ειμαι απληστη; Τι ειμαι; Τι θέλω;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Λες ότι έχεις πολλά. Αυτά που έχεις όμως είναι όντως αυτά που θες; Ξέρεις τι θες; Και όταν έχεις αυτό που θες καταφέρνεις τελικά να το κρατάς; Πολλές φορές νιώθεις την ανάγκη να εξαφανιστείς μακριά απ’ όλα. Δεν σου αρέσουν οι καταστάσεις γύρω σου. Το σίγουρο είναι ότι είσαι μπερδεμένη. Παρακολουθώ καιρό αυτά που γράφεις και ομολογώ ότι μου αρέσουν. Βέβαια είχες πολύ καιρό να γράψεις κάτι, κάτι που να μην αφορά το αγόρι σου μάλλον ή τον φίλο που χάσατε. Ίσως πάνω από ένα χρόνο έχω να δω κάτι από σένα. Μπορεί να μην σε ξέρω προσωπικά αλλά φαίνεται σα να μπορώ να νιώσω και να καταλάβω κάποια πράγματα μέσα από αυτά που γράφεις.