Σάββατο, Οκτωβρίου 14, 2006

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ....

Παει καιρος απο τοτε που περασαν τα γενεθλια μου, αλλα το κειμενο αυτο δεν το ειχα αποθηκευσει στη σελιδα του blog. Παρολο που τωρα ειναι αργα για να πω κατι που ηθελα πριν μηνες, ειναι η ιδια κατασταση με τωρα.... απλα δεν λενε τραγουδια γενεθλιων.... αλλα ολα τα υπολοιπα!Ελεος πια..... την ησυχια μου θελω μονο... Γιατι με βασανιζουν;



Πολυ καιρο τωρα περναω την μερα μου με πολυ κοσμο. Για πρωτη φορα αισθανομαι την αναγκη να μεινω μονη μου. Δεν αντεχω αλλο, θελω να ηρεμησω και δεν μπορω. Νιωθω να ειμαι σε μια φυλακη, στην φυλακη του νου. Νιωθω συνεχως κουρασμενη. Οσο και να κοιμηθω δεν μπορω να ξεκουραστω. Αραγε πως μπορω να ξεκουρασω το μυαλο, την ψυχη; Αυριο εχω γενεθλια. Και ομως...Τιποτα δεν μπορει να σε κανει ευτυχισμενο οταν νιωθεις απλα πως δεν μπορεις να εισαι.... Τοσο καιρο θυσιαζα την δικη μου ευτυχια για να ειναι ευτυχισμενοι ολοι οι αλλοι. Θελω να ζησω αυτο που περναει γιατι ξερω οτι οταν περασει θα χαθει και μετα δεν θα ξαναγυρισει. Αλλα δεν μπορω. Δεν μπορω γιατι παρολο που δεν θελω πια να χαλαλιζω τη ζωη μου για τους αλλους, δεν μπορω να χαραμισω την δικη τους ευτυχια για να περναω καλα εγω. Αυριο εχω γενεθλια. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι στα γενεθλια γιορταζουμε τον χρονο που περασε αφου ξερουμε οτι ειναι εις βαρος μας. Οπως σε καθε γενεθλια θα ειμαι μακρια απο αυτους που αγαπω... Απο αυτους που θα ηθελα να βρισκονται διπλα μου και να μου κρατανε το χερι οταν ολοι μαζι θα γαϊδουροτσιριζουν "ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΛΕΝΑΚΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ......" και μετα απο αυτη τη φοβερη (πραγματικη) εκτελεση θα περιμενουν να δουν εαν θα καταφερω να σβησω τα κερακια με την πρωτη. Και καθως η γιαγια τρεχει να φερει το τελειως αχρηστο οπως παντα δωρο, καμια χτυπημενη φιλη θα τσιριζει"ΕΥΧΗ, ΕΥΧΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ". Αυτα ειναι τα τελεια γενεθλια; Να μαζευονται ολα τα Κ.Α.Π.Η σπιτι μου; Οπως: γιαγιαδες, προγιαγιαδες, παπουδες, προπαπουδες, θειες, θειοι, κουμπαρες, μπατζανακηδες, συμπεθεροι κ.α.; Ελεος πια.... Αυριο εχω γενεθλια..... Και ομως.... Τιποτα δεν μπορει να σε κανει ευτυχισμενο οταν νιωθεις οτι απλα δεν μπορεις να εισαι....

1 σχόλιο:

gerakarou78@yahoo.gr είπε...

Κατ αρχάς θα ήθελα να σου ευχηθώ το υπόλοιπο της ζωή σου να είναι γεμάτο γνώσεις , εμπειρίες και στιγμές ευτυχίας … κατά την γνώμη μου αυτά τα τρία χαρακτηριστικά είναι που κάνουν τον καθένα από εμάς μοναδικό ! .
Είναι σφάλμα λοιπόν να μην χαιρόμαστε και γιορτάζουμε την ημέρα που δίνει μια νέα αρχή για το επόμενο έτος αλλά και έναν απολογισμό για τις επιτυχίες ή και τα σφάλματα της χρονιάς που πέρασε .
Χρόνια σου πολλά αλλά κυρίως χρόνια καλά Λενιά …